XJR - lagi R1
- Jabol
- Posty: 97
- Rejestracja: środa, 26 marca 2008, 11:08
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 1999
- Województwo: T-świętokrzyskie
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
- Kontaktowanie:
XJR - lagi R1
Witam.
Poszukuję informacji dot. adaptacji do XJR-ki lag od R1. Wiem że to możliwe, mam jednak wątpliwości co do półek. Od czego najlepiej psują ? Wymieniał ktoś ?
Poszukuję informacji dot. adaptacji do XJR-ki lag od R1. Wiem że to możliwe, mam jednak wątpliwości co do półek. Od czego najlepiej psują ? Wymieniał ktoś ?
- Ramzes
- Posty: 302
- Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 12:37
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
- Województwo: T-świętokrzyskie
- Lokalizacja: Kielce
- Kontaktowanie:
Jabol pisze:Poszukuję informacji dot. adaptacji do XJR-ki lag od R1

zgadza sie jest problem.Jabol pisze:mam jednak wątpliwości co do półek
Sa jedna gotowe zestawy

Nie wiem czy pasuja ale widzialem raz moto z calym zestawem od R1 czyli lagi + polki, jesli chodzi o lagi i polki to najbardziej beda pasowac z pierwszych lat produkcji te same zaciski te same kola nie wiem jak jest z glowka ramy ale powino byc podobnie ( mozliwe ze trzeba przelozyc trzpien i bebechy z glowki od Xjr ).
Najlepie bylo by rozebrac przednie zawieszenie w Xjr wszystko pomierzyc i porownac z wymiarami zawiechow od R1.
Jesli chodzi o zawieszenie od R1 to trzeba liczyc od 1 tys zl do okolo 1,5 tys zl. ( takie wartosci jak sie orjetowalem ) czasami mozna trafic kompletne zestawy czasami tylko lagi.
Jesli bedziesz sie przymierzal robic taki przeszczep to mam nadzieje ze zamiescisz jakies info.
"Fucking Busters"
Takie tam z okazji urodzin
http://youtu.be/9NcXJWgP7JI
Czesc druga http://youtu.be/qUHE0FrbHfw
Takie tam z okazji urodzin

Czesc druga http://youtu.be/qUHE0FrbHfw
- Jabol
- Posty: 97
- Rejestracja: środa, 26 marca 2008, 11:08
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 1999
- Województwo: T-świętokrzyskie
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
- Kontaktowanie:
Generalnie nie jestem jeszcze przekonany do zmiany zawieszenia, pytanie na forum umieściłem aby dowiedzieć się czegoś więcej, aby poznać "za" i "przeciw", dowiedzieć się o problemach technicznych podczas ewentualnego wykonywania takiej operacji. A powód: 1 - lagi od R1 będą twardsze i mają większą możliwość regulacji. 2 - to wygląd, XJR-ka z lagami od R1 wygląda jeszcze potężniej.
- Ramzes
- Posty: 302
- Rejestracja: środa, 26 grudnia 2007, 12:37
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
- Województwo: T-świętokrzyskie
- Lokalizacja: Kielce
- Kontaktowanie:
PawelR pisze:A co z ogolna geometria moto po takiej operacji?
Rozumiem, ze dlugogosc i sposob mocowania musza byc identyczne...
Jak dla mnie kazde motanie w orginale wiaze sie z plusami i minusami po to fabryka zrobila takie zawiechy zeby bylo dobrze moze dlatego ze taniej i nie potrzeba takich lag w takim moto, fakt mozna poprawiac fabryke i konstruktorow zeby bylo ladniej i moze lepiej jezdzilo ( dlaczego moze bo w Polsce chyba nie ma takiej zmoty

Mozna opierac sie na gotowych zestawach za 1,5 tys oiro i miec pewnosc ze robil to jakis spec a nie "Pan Czesio" w garazu z biednej R1 po przejsciach

Jabol pisze: 2 - to wygląd, XJR-ka z lagami od R1 wygląda jeszcze potężniej.
Tak sie tylko zastanawaim ( sam tez chcialem zmieniac lagi

Bawilem sie troche w motanie w Off Roadzie ( tak sie zamotalem ze samochod mam w dwoch czesciach i konca nie widac a kasy brak ) i wiem z czym sie to wiaze z kasa po primo i wpadasz w blende kolo

"Fucking Busters"
Takie tam z okazji urodzin
http://youtu.be/9NcXJWgP7JI
Czesc druga http://youtu.be/qUHE0FrbHfw
Takie tam z okazji urodzin

Czesc druga http://youtu.be/qUHE0FrbHfw
Witam.
Mam podobny problem, kupiłem xjr 1300 Sp która miała kiedyś jakąś przygodę, z przodu nie ma orginalnych lag tylko firmy WILBERS pro racing, zaciski psują ale klocki nie pracują całą powierzchnią na tarczy no i teraz nie wiem czy wymieniać na większą tarcz 320mm, czy wymieniać lagi na orginał. Jeżeli ktoś z Was posiada, lub wie gdzie można kupić większe tarcze to prosze o pomoc.
[ Dodano: 2008-05-07, 21:36 ]
PASUJĄ TEŻ LAGO OD TDM900?? BO muszę kupić a są do sprzedania z TDM900 na allegro
Mam podobny problem, kupiłem xjr 1300 Sp która miała kiedyś jakąś przygodę, z przodu nie ma orginalnych lag tylko firmy WILBERS pro racing, zaciski psują ale klocki nie pracują całą powierzchnią na tarczy no i teraz nie wiem czy wymieniać na większą tarcz 320mm, czy wymieniać lagi na orginał. Jeżeli ktoś z Was posiada, lub wie gdzie można kupić większe tarcze to prosze o pomoc.
[ Dodano: 2008-05-07, 21:36 ]
PASUJĄ TEŻ LAGO OD TDM900?? BO muszę kupić a są do sprzedania z TDM900 na allegro
ZIZU wstaw fotki, ciekaw jestem jak to wygląda. WYchodzi na to ,że te Wilbersy są od innego modelu. może inne zaciski trzeba załozyc ? pasujące na otwory i pracujące calą pow. na tarczy. Masz chyba NAJLEPSZĄ zawiechę z przodu jaką robią, próbuj naprawiac błedy zostawiając ten widelec. Wiem co pisze bo jeździłem oryginałem i Wilbersem.
W kwestii LAG to sam bym nie majstrował prz tym , robią takie przeróbki rózne firmy np. http://www.motorradherzer.de/docs/katalog2002.pdf
Pozdrawiam
W kwestii LAG to sam bym nie majstrował prz tym , robią takie przeróbki rózne firmy np. http://www.motorradherzer.de/docs/katalog2002.pdf
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości