Czy ktoś miał do czynienia z poniższym wynalazkiem? Używał? Może wydać opinię?
http://motoledy.pl/c-50,wg-typu-zarowki ... s,167.html
http://motoledy.pl/c-50,wg-typu-zarowki ... t,171.html
Żarówka H4 LED
- Flanker
- Posty: 911
- Rejestracja: wtorek, 25 sierpnia 2015, 08:16
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 SP 1999
- Województwo: O-opolskie
- Lokalizacja: Luboszyce
Żarówka H4 LED
Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.
- pioro
- Posty: 1403
- Rejestracja: czwartek, 16 stycznia 2014, 16:33
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2013
- Województwo: Z-zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Dania
Żarówka H4 LED
Przetestowałem już 4 różne LEDy, m.in. ten z pozycji 1, i mogę powiedzieć tylko tyle, że wracam do tradycyjnej żarówki.
Może w samochodach, gdzie są dwie lampy, rozkład światła jest OK, ale w motocyklu to lipa. Zauważ że diody rozmieszczone są nierównomiernie, czyli świecą sekcjami, a to co widzisz na drodze, to efekt załamania światła w lustrze reflektora, i nigdy przy jednej lampie nie uzyskasz efektu żarnika z włóknem.
Może w samochodach, gdzie są dwie lampy, rozkład światła jest OK, ale w motocyklu to lipa. Zauważ że diody rozmieszczone są nierównomiernie, czyli świecą sekcjami, a to co widzisz na drodze, to efekt załamania światła w lustrze reflektora, i nigdy przy jednej lampie nie uzyskasz efektu żarnika z włóknem.
Kiedyś się ogarnę, ale jeszcze nie czas na takie wybryki.
- Markus
- Posty: 178
- Rejestracja: niedziela, 3 stycznia 2016, 14:46
- Model i rocznik moto.: Xjr 1999 była :(
- Województwo: S-śląskie
- Lokalizacja: Racibórz
Żarówka H4 LED
W tygodniku samochodowym był test tego typu ledów i tylko kilka fabrycznych dawało lepsze światło niż tradycyjna H4 czy H7.
Na dzień dzisiejszy to tylko fajny gadżet.
Na dzień dzisiejszy to tylko fajny gadżet.
Był Etz-250, VS-800, VL1500 i ciągle się ucze śmigać.
- szczepano12
- Posty: 225
- Rejestracja: poniedziałek, 1 czerwca 2009, 19:50
- Lokalizacja: Schweiz
Żarówka H4 LED
mam w v-stromie zamontowane 2szt 40W LED H4: http://www.aliexpress.com/item/High-Pow ... 4bf055d907
Normalnie swieca 2 chipy po 10W na zarowke, a przy dlugi 4 chipy na zarowke. Moc maja potezna, wypala spojowki
Problem jest ze skupieniem wziazki swiatla aby nie oslepiac pojazdow znaprzeciwka. Musialem je mocno w dol pochylic. Ja jestem z nich zadowolony. Dodatkowo mam dalelkosiezne reflektory LED 2x40W, w nocy na lesnej drodze jest jasno jak na stadionie.
Normalnie swieca 2 chipy po 10W na zarowke, a przy dlugi 4 chipy na zarowke. Moc maja potezna, wypala spojowki
- Flanker
- Posty: 911
- Rejestracja: wtorek, 25 sierpnia 2015, 08:16
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 SP 1999
- Województwo: O-opolskie
- Lokalizacja: Luboszyce
Żarówka H4 LED
Wychodzi na to, że jeszcze nie czas na ledy. Technologia musi się bardziej rozwinąć.
Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.
-
Kaznodzieja
Żarówka H4 LED
Polecam OSRAM NIGHT BREAKER lub droższe odpowiedniki Philipsa i nie kombinować z Ledami, Xenonami itp.
W puszcze ( Golf VI ) jak testowałem takie gówna po poleciał moduł komfortu ( 1400 zł ) z wiązka ( 900 zł ), wymiana 1200zł.
To mnie wyleczyło z kombinacji.
W puszcze ( Golf VI ) jak testowałem takie gówna po poleciał moduł komfortu ( 1400 zł ) z wiązka ( 900 zł ), wymiana 1200zł.
To mnie wyleczyło z kombinacji.
- Flanker
- Posty: 911
- Rejestracja: wtorek, 25 sierpnia 2015, 08:16
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 SP 1999
- Województwo: O-opolskie
- Lokalizacja: Luboszyce
Żarówka H4 LED
Kaznodzieja pisze:Polecam OSRAM NIGHT BREAKER lub droższe odpowiedniki Philipsa i nie kombinować z Ledami, Xenonami itp.
W puszcze ( Golf VI ) jak testowałem takie gówna po poleciał moduł komfortu ( 1400 zł ) z wiązka ( 900 zł ), wymiana 1200zł.
To mnie wyleczyło z kombinacji.
Mam takowe Philipsy.
Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.
- Piotr_MC_85
- Posty: 1584
- Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Jaźwina
Żarówka H4 LED
Kaznodzieja pisze:Polecam OSRAM NIGHT BREAKER lub droższe odpowiedniki Philipsa
Nie nazwał bym Osram Night Breker odpowiednikiem, jeśli masz na myśli Philips XtremeVision. Testowałem jedne i drugie w samochodzie w wersji H4 i H7 w innym samochodzie i do Philipsa nic nie ma podlotu, osram też niezły, ale ma zauważalnie słabsze światło, mają wadę krótko żyją 25-30 tys.km na lokalnych dystansach, nie wiem jak by się zachowały na autostradach na długich traskach.
Kaznodzieja pisze:W puszcze ( Golf VI ) jak testowałem takie gówna po poleciał moduł komfortu ( 1400 zł ) z wiązka ( 900 zł ), wymiana 1200zł.
To mnie wyleczyło z kombinacji.
Fakt, z CanBus trzeba uważać i nie kombinować, ale XJR-ka nie ma kombinacji; kabel, przekaźnik i tyle, tu akurat nie ma co klęknąć.
Flanker pisze:http://motoledy.pl/c-50,wg-typu-zarowki ... t,171.html
Te wyglądają profesjonalnie, ale cena lekko zaporowa, trzeba poczekać jeszcze. Fajnie że napięcie uniwersalne 12-24V, można do każdego sprzętu użyć, ale raczej bez szyny CANBUS.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości