motocykle, które powinny być kontynuowane...
- balth
- Posty: 3202
- Rejestracja: czwartek, 20 grudnia 2007, 13:09
- Model i rocznik moto.: K1300R15
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
motocykle, które powinny być kontynuowane...
.... i gienek na pierwszym miejscu popieram w 100%.
poczytajcie sobie tu
poczytajcie sobie tu
bye
balth
balth
- mariuszdg
- Posty: 3531
- Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
- Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
- Województwo: S-śląskie
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontaktowanie:
GSX jestem za!, pomimo, że brzydki
z pseudo dukatów to mi się bardziej ten widział i żałuję, że go już nie montują:
Suzuki była chyba za wściekła, pierwsze wersje można teraz za grosze kupić.
Idąc tropem Vek to wspominane V-Strom 1000 też bardzo fajny.
Z chopków duże wrażenie na mnie robił Intruder 1400, szczególne na wybebeszonych oryginalnych kominach. Motocykl szalony, ale zarazem bardzo emocjonujący.
Legendą też zdążyła się stać Honda Valkyrie 1500 F6. Pamiętam premierę tego motocykla i zajebisty artykuł w ŚM na jego temat. Występowała min w pięknym czerwono białym - takim hondowskim - malowaniu. Chyba się na jakś czas nawet w niej zabujałem
była też hybryda XJRy z Vmaxem Szkoda tylko, że ze stajni Hondy
a pamiętacie tego dziwaka?
ZRX też nie zasłużył na wyautowanie w europie.
Mnóstwo jest motocykli których już nie robią, a mogli spokojnie jeszcze parę lat pomontować.
Podsumowując, Baltho dzięki za wrzucenie w końcu jakiegoś normalnego tematu, bo zaczynałem wątpić!
ivo pisze:Balth zgadzam się-i jeszcze TL-ka,zwłaszcza w wersji S
z pseudo dukatów to mi się bardziej ten widział i żałuję, że go już nie montują:
Suzuki była chyba za wściekła, pierwsze wersje można teraz za grosze kupić.
Idąc tropem Vek to wspominane V-Strom 1000 też bardzo fajny.
Z chopków duże wrażenie na mnie robił Intruder 1400, szczególne na wybebeszonych oryginalnych kominach. Motocykl szalony, ale zarazem bardzo emocjonujący.
Legendą też zdążyła się stać Honda Valkyrie 1500 F6. Pamiętam premierę tego motocykla i zajebisty artykuł w ŚM na jego temat. Występowała min w pięknym czerwono białym - takim hondowskim - malowaniu. Chyba się na jakś czas nawet w niej zabujałem
była też hybryda XJRy z Vmaxem Szkoda tylko, że ze stajni Hondy
a pamiętacie tego dziwaka?
ZRX też nie zasłużył na wyautowanie w europie.
Mnóstwo jest motocykli których już nie robią, a mogli spokojnie jeszcze parę lat pomontować.
Podsumowując, Baltho dzięki za wrzucenie w końcu jakiegoś normalnego tematu, bo zaczynałem wątpić!
Ostatnio zmieniony środa, 21 marca 2012, 11:07 przez mariuszdg, łącznie zmieniany 1 raz.
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."
- mariuszdg
- Posty: 3531
- Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
- Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
- Województwo: S-śląskie
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontaktowanie:
balth pisze:hubertm pisze:Te dwa ostatnie X11 i ZRX - SZACUN
zaiste.
taki troszkę B-King lat 90
Po zaprzestaniu XX oraz X11 honda poddała walkowerem klasę flagowych wielkich zapierdalaczy (jak Hayabusa czy ZZR).
Mnie ten motocykl jakoś bardzo nie urzekł, jakoś na żywca proporcje traci (pękaty zbiornik, dziwnie wyprofilowany). Ale moto wyprzedziło epokę
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."
- Piotr_MC_85
- Posty: 1576
- Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Jaźwina
- donCezarre
- Posty: 2153
- Rejestracja: wtorek, 1 stycznia 2008, 13:33
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
- mariuszdg
- Posty: 3531
- Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
- Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
- Województwo: S-śląskie
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontaktowanie:
jeden z kolejnych, których (zdaje się od 2010) już nie robią to piękny Ducat GT1000
występował on w wersji GT oraz Sport (jeśli coś pokręciłem, to pewnie Jeden Taki Co To Lubi Takie mnie poprawi
To jeden z niewielu już motocykli które zarówno wyglądały jak i zapinały ładnie. (a) Najbardziej podobały mi się w nim zegary
występował on w wersji GT oraz Sport (jeśli coś pokręciłem, to pewnie Jeden Taki Co To Lubi Takie mnie poprawi
To jeden z niewielu już motocykli które zarówno wyglądały jak i zapinały ładnie. (a) Najbardziej podobały mi się w nim zegary
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."
- mariuszdg
- Posty: 3531
- Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
- Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
- Województwo: S-śląskie
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontaktowanie:
Przeglądałem dzisiaj ofertę Suzuki i nie znalazłem w niej B-Kinga. Troszkę pogrzebałem w necie i okazało się, że Suzuki zrezygnowało z tego modelu. Podobno słabo się sprzedawał. Powiem szczerze, że w ogóle mi się ten motocykl nie widział i jakoś nie umiałem zrozumieć zachwytu dziennikarzy motoryzacyjnych opisujących B-Kinga. Z tego co pamiętam, to nieżyjący już Krzysztof Wydrzycki nazwał go prawdziwym królem nakedów. Mi się wizualnie nie podobał, bo nie miał proporcji. Ale troszkę jestem w szoku, że go już nie ma, w końcu próbowano z niego zrobić flagowy model tej marki.
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości