Powrót SV 650
- mariuszdg
- Posty: 3531
- Rejestracja: środa, 18 marca 2009, 18:07
- Model i rocznik moto.: XJR1300 '07, SPEED TRIPLE R94
- Województwo: S-śląskie
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontaktowanie:
Powrót SV 650
Kilkanaście lat temu powstała moda wśród Japońców na Vki w motocyklach sportowo- turystycznych. Powstało wtedy wiele bardzo fajnych maszyn (VTR1000, SV1000, TLki itd). Prawdopodobnie Jappanisy chcieli troszkę nadgryźć kawałków tortu "upieczonego" na sukcesach tych konstrukcji w WSBK (głównie włoskich producentów). Z rokiem 2007 te motocykle w dużej mierze zniknęły z ofert producentów. Dlaczego? Pewnie przez normy spalin, oraz według mnie przez ciągłe ciśnienia na liczby (dwucylindrowcą ciężko było dotrzymać kroku rzędowym 4). Oczywiście było to możliwe, ale cena takich konstrukcji byłaby większa. Znów wygrali księgowi.
Firma Suzuki przemyciła jednostkę napędową do motocykli endurczakowo-turystycznych, a później do metro Gladiusa.
Jednostka 650 jest mi w miarę dobrze znana z V-Stroma. Jest to bardzo fajny silniczek. Żywotny, ekonomiczny, dosyć dynamiczny. Spokojnie można tym motocyklem na wakacje uderzać.
Wracając do SV. Wersja 650 z lekkimi owiewkami to bardzo ciekawa propozycja szczególnie dla kobitek według mnie. Dla przeciętnego XJRowca jest to motocykl gabarytowo za mały (w przeciwieństwie do V-Stroma). Jest to konstrukcja dość uniwersalna. Nadaje się zarówno do odziania w zestaw kufrów jak i pod jeanasy na miasto. Dziwięk ma bardzo fajny, szczególnie po zapodaniu akcesoryjnych kominczaków.
Fajnie, że są zamiary do powrotu sprzedaży tego dwukółczaka na nasze rynki. W tym przypadku (Gladius) lepsze okazało się wrogiem dobrego (w mojej opinii oczywiście).
Teraz tylko warto czekać, może i litry wrócą. A wtedy to już bezie zabawa na całego (VStrom 1000 już jest).
Mi się marzy powrót Hondy VTR1000SP2
Firma Suzuki przemyciła jednostkę napędową do motocykli endurczakowo-turystycznych, a później do metro Gladiusa.
Jednostka 650 jest mi w miarę dobrze znana z V-Stroma. Jest to bardzo fajny silniczek. Żywotny, ekonomiczny, dosyć dynamiczny. Spokojnie można tym motocyklem na wakacje uderzać.
Wracając do SV. Wersja 650 z lekkimi owiewkami to bardzo ciekawa propozycja szczególnie dla kobitek według mnie. Dla przeciętnego XJRowca jest to motocykl gabarytowo za mały (w przeciwieństwie do V-Stroma). Jest to konstrukcja dość uniwersalna. Nadaje się zarówno do odziania w zestaw kufrów jak i pod jeanasy na miasto. Dziwięk ma bardzo fajny, szczególnie po zapodaniu akcesoryjnych kominczaków.
Fajnie, że są zamiary do powrotu sprzedaży tego dwukółczaka na nasze rynki. W tym przypadku (Gladius) lepsze okazało się wrogiem dobrego (w mojej opinii oczywiście).
Teraz tylko warto czekać, może i litry wrócą. A wtedy to już bezie zabawa na całego (VStrom 1000 już jest).
Mi się marzy powrót Hondy VTR1000SP2
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 13 stycznia 2014, 12:06 przez mariuszdg, łącznie zmieniany 1 raz.
"Kto drogi prostuje ten w lesie nocuje..."
- piontek
- Posty: 3870
- Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
- Województwo: B-podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Ale księgowi w w kieszeniach kupców. Nie czepiaj się producentów jeśli nie chcesz wywalić więcej kasy na zakupy.mariuszdg pisze:Znów wygrali księgowi.
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
- Piotr_MC_85
- Posty: 1583
- Rejestracja: wtorek, 13 lipca 2010, 20:15
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2009
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Jaźwina
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości