Uszczelki kranika
- Markus
- Posty: 178
- Rejestracja: niedziela, 3 stycznia 2016, 14:46
- Model i rocznik moto.: Xjr 1999 była :(
- Województwo: S-śląskie
- Lokalizacja: Racibórz
Uszczelki kranika
W kraniku wymieniłem uszczelki ale króciec wylotowy benzyny ten pod kątem prostym da się wyciągnąć
i w zestawie nie ma oringa, kleju czy coś tam.
Pytanie jak zabezpieczyć żeby w trakcie jazdy kolanko nie wypadło ?
i w zestawie nie ma oringa, kleju czy coś tam.
Pytanie jak zabezpieczyć żeby w trakcie jazdy kolanko nie wypadło ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Był Etz-250, VS-800, VL1500 i ciągle się ucze śmigać.
- Zdzislaw
- Posty: 3567
- Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
- Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
- Województwo: C-kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Janikowo
- Kontaktowanie:
Uszczelki kranika
Nic. Wcisnąć porządnie i koniec.
- Holender
- Posty: 1796
- Rejestracja: sobota, 14 maja 2011, 19:18
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 RP10 2005
- Województwo: K-małopolskie
- Lokalizacja: Olkusz
Uszczelki kranika
Dokładnie tak, jak pisze Zdzisław.
And any fool knows a dog needs a home,
A shelter from pigs on the wing.
A shelter from pigs on the wing.
- Markus
- Posty: 178
- Rejestracja: niedziela, 3 stycznia 2016, 14:46
- Model i rocznik moto.: Xjr 1999 była :(
- Województwo: S-śląskie
- Lokalizacja: Racibórz
Uszczelki kranika
Złożyłem na kleju do gwintów, przy krawędzi pasek 2mm,
powinno trzymać.
powinno trzymać.
Był Etz-250, VS-800, VL1500 i ciągle się ucze śmigać.
- farba
- Posty: 2650
- Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
- Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
- Województwo: W-mazowieckie
Uszczelki kranika
Będzie trzymać i bez kleju to jest stożek ,wchodzi na wcisk i nie cieknie.
Żaden silikon ani klej nie wytrzyma kontaktu z benzyną
Żaden silikon ani klej nie wytrzyma kontaktu z benzyną
- Markus
- Posty: 178
- Rejestracja: niedziela, 3 stycznia 2016, 14:46
- Model i rocznik moto.: Xjr 1999 była :(
- Województwo: S-śląskie
- Lokalizacja: Racibórz
Uszczelki kranika
Dziękuję wszystkim za porady
Był Etz-250, VS-800, VL1500 i ciągle się ucze śmigać.
- UkaszS2
- Posty: 154
- Rejestracja: wtorek, 5 lipca 2016, 13:34
- Model i rocznik moto.: czerwone SP 2001
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Wleń
- Kontaktowanie:
Re: Uszczelki kranika
Bez zakładania nowego tematu zapytam tutaj.
Czy jeśli kranik puści, gaźniki przepuszczą i poleje się do silnika paliwo, czy to możliwe że przy odpaleniu pojawi się rozrzedzony olej na wylocie z komina. Wsadziłem nos w miejsce korka i niby czuć, ale nie jest to intensywny zapach benzyny. Kolejne co zrobiłem to wsadziłem w miejsce korka oleju palucha najdalej jak sięgnąłem i na ściankach nie ma nic tłustego. Czy jeśli benzyna zmiesza się z olejem, to on przestaje się trzymać i spływa? Jak zdążę to będę dzisiaj testował sam kranik, poziom paliwa w komorach dopiero we środę mam czas. Jak i co jeszcze mogę sprawdzić, żeby być pewnym, że do oleju poleciało paliwo?
Pozdrawiam!
Czy jeśli kranik puści, gaźniki przepuszczą i poleje się do silnika paliwo, czy to możliwe że przy odpaleniu pojawi się rozrzedzony olej na wylocie z komina. Wsadziłem nos w miejsce korka i niby czuć, ale nie jest to intensywny zapach benzyny. Kolejne co zrobiłem to wsadziłem w miejsce korka oleju palucha najdalej jak sięgnąłem i na ściankach nie ma nic tłustego. Czy jeśli benzyna zmiesza się z olejem, to on przestaje się trzymać i spływa? Jak zdążę to będę dzisiaj testował sam kranik, poziom paliwa w komorach dopiero we środę mam czas. Jak i co jeszcze mogę sprawdzić, żeby być pewnym, że do oleju poleciało paliwo?
Pozdrawiam!
nr tel. 516 75432 osiem
- UkaszS2
- Posty: 154
- Rejestracja: wtorek, 5 lipca 2016, 13:34
- Model i rocznik moto.: czerwone SP 2001
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Wleń
- Kontaktowanie:
Re: Uszczelki kranika
Oleju pełen stan. Od pierwszej plamy zrobiłem może ze 100km, za mało żeby zniknął. Ostatnio tylko do roboty jeździłem, a mam 7km w jedną stronę i ew. powrót "na około".
nr tel. 516 75432 osiem
- UkaszS2
- Posty: 154
- Rejestracja: wtorek, 5 lipca 2016, 13:34
- Model i rocznik moto.: czerwone SP 2001
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Wleń
- Kontaktowanie:
Re: Uszczelki kranika
Kranik delikatnie puszcza. Ale jak ściągnąłem z niego wężyk to kropelka zaczęła wisieć po około 5 może 10 min. Tak może być, czy nie powinno nic popuścić? Nawąchałem się z korka. Może jednak to nie benzynę czuć. Ja całe życie w dieslach to mi każda oliwa pachnie paliwem. Muszę jeszcze poziom w komorach sprawdzić. Chociaż świece wyglądają OK i spalanie jest na zadowalającym poziomie.
nr tel. 516 75432 osiem
- UkaszS2
- Posty: 154
- Rejestracja: wtorek, 5 lipca 2016, 13:34
- Model i rocznik moto.: czerwone SP 2001
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Wleń
- Kontaktowanie:
Re: Uszczelki kranika
Dzisiaj spuszczę z gaźników, dobry pomysł.
U mnie kurek chodzi bardzo delikatnie. Czy warto to rozebrać w celu np. rozciągnięcia trochę sprężyny? Ma ona coś wspólnego?
Zaczynam rozważać jeszcze inną opcję smrodu z silnika. A mianowicie wymiana oleju 700km temu. Nie wiem co było zalane, a ja wlałem Motul 5100. Jeśli wcześniej był minerał, to świeży olej może rozpuścił nagar. Dziwnie głośno zrobiło się przy zmianie biegów, a olej właściwie ledwo wlany już jest bardzo ciemny w okienku. No i polało się spod pokrywy. Wrócić do minerała?
Tak bez związku z tematem, to wychodzą teraz po kilkuset kilometrach zaniedbania poprzedników. Ale mądry Polak po szkodzie. Dobrze że jedzie prosto, hamuje i jak się odkręci to dostaje wścieklizny.
U mnie kurek chodzi bardzo delikatnie. Czy warto to rozebrać w celu np. rozciągnięcia trochę sprężyny? Ma ona coś wspólnego?
Zaczynam rozważać jeszcze inną opcję smrodu z silnika. A mianowicie wymiana oleju 700km temu. Nie wiem co było zalane, a ja wlałem Motul 5100. Jeśli wcześniej był minerał, to świeży olej może rozpuścił nagar. Dziwnie głośno zrobiło się przy zmianie biegów, a olej właściwie ledwo wlany już jest bardzo ciemny w okienku. No i polało się spod pokrywy. Wrócić do minerała?
Tak bez związku z tematem, to wychodzą teraz po kilkuset kilometrach zaniedbania poprzedników. Ale mądry Polak po szkodzie. Dobrze że jedzie prosto, hamuje i jak się odkręci to dostaje wścieklizny.
nr tel. 516 75432 osiem
- UkaszS2
- Posty: 154
- Rejestracja: wtorek, 5 lipca 2016, 13:34
- Model i rocznik moto.: czerwone SP 2001
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Wleń
- Kontaktowanie:
Re: Uszczelki kranika
Zgodnie z sugestią najpierw opróżnię gaźniki. Będę meldował.
nr tel. 516 75432 osiem
- UkaszS2
- Posty: 154
- Rejestracja: wtorek, 5 lipca 2016, 13:34
- Model i rocznik moto.: czerwone SP 2001
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Wleń
- Kontaktowanie:
Re: Uszczelki kranika
Po opróżnieniu gaźników sytuacja wyglądała tak, że naciekło przez 24h do komory trzeciego cylindra trochę paliwa. Jak moto stało na kosie to tam miało najłatwiej spłynąć. Do końca tygodnia sprawdzę czy puszcza do silnika. Na wszystko od razu brak czasu, niestety.
nr tel. 516 75432 osiem
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości