Trzęsie, telepie kierownicą.
- docent
- Posty: 104
- Rejestracja: niedziela, 11 września 2016, 20:51
- Model i rocznik moto.: cb1300 k1300 xjr1300 gts1000
- Województwo: E-łódzkie
- Lokalizacja: Sieradz
- Kontaktowanie:
Re: Trzęsie, telepie kierownicą.
Sprawa jest prosta. Jeśli chodzi o napięcie wstępne to na regulatorach przednich lag masz nacięte ząbki. Na początek zostawiam trzy i patrzę jak się zachowuje. Czy dobrze wybiera czy nie. Potem ewentualnie zmiękczam l wykręcając lub wkręcam aby usztywnić. Co do tłumienia. Wkręć Obie śruby do końca i odkręć trzy ząbki. Wsiądź i polataj. Motocykl zawsze ustawiasz pod siebie i każdemu inaczej pasuje. Do jazdy sportowej tłumienie musi być większe a do turystycznej mniejsze. Jeden ząbek więcej nie zrobi Ci żadnej różnicy. Co do tłumienia to samo możesz zrobić z tyłem. Z takich moich doświadczeń wiem że jak będzie za twardo i będziesz latał po dziurach czyli turystycznie amorki szybko się zużywają. Może jakiś uszczelniacz szybciej puścić. Kiedyś tak amorki załatwiłem od gsx-a 1400. Nie wiem jak xjr z kufrem bo nie mam kufra na swojej ale cb1300 z kufrem tez ma takie przywary. Sporo zależy od tego jeszcze co w tym kufrze masz zapakowane. Co do mechanika to zdarza mi się też zajrzeć ale fajnie jest samemu dojść. Nie ma się co denerwować. Jak poznasz bzyczka dobrze to lepiej go wyczujesz później. Co do tylnego koła to jeśli masz suwmiarkę sprawdź odległość kości na ośce tylnego koła do powierzchni wybrania wahacza. Drobnostka ale pomaga. Pamiętaj też że jak dociągniesz śrubę to ta regulacja i tak się nieco zmieni więc trzeba sprawdzić po dokręceniu. Miłej zabawy i spokoju.
- dawfil
- Posty: 349
- Rejestracja: wtorek, 12 marca 2019, 07:40
- Model i rocznik moto.: xjr1300 2009
- Województwo: G-pomorskie
Re: Trzęsie, telepie kierownicą.
Dzięki Docent za te wskazówki . Dziś jeszcze wszystko sprawdzę dokładnie . Jednego tylko niestety nie rozumiem. Sprawdź odległość kości na ośce tylnego koła do powierzchni wybrania wahacza . Właściwie tego całego zdania. Próbuje sobie mówić 10 razy ale niestety nic nie dochodzi do mnie . Ośka tylnego koła to tam gdzie przykręcamy koło a wahacz też wiadomo .. ale gdzie jak złapać nie mam pojęcia. A można by tak zmierzyć przykladajac wahacz do opony z jednej i z drugiej strony ?? Tak niby czasem się robi ale podobno nie we wszystkich motocyklach czytałem . Rozumiesz mnie ??? Powiedzmy środek wahacza do opony sprawdzam odległość z jednej i z drugiej strony . Tak można ??
- docent
- Posty: 104
- Rejestracja: niedziela, 11 września 2016, 20:51
- Model i rocznik moto.: cb1300 k1300 xjr1300 gts1000
- Województwo: E-łódzkie
- Lokalizacja: Sieradz
- Kontaktowanie:
Re: Trzęsie, telepie kierownicą.
O dzięki Piotrek. od 13.38 wszystko masz widoczne
jeśli koło jest przesadzone na jedną stronę co często bywa to najprostsza sprawa by mieć dwuślad i podskakujący łańcuch
dawfil pisze:.........A można by tak zmierzyć przykladajac wahacz do opony z jednej i z drugiej strony ?? .........?
jeśli koło jest przesadzone na jedną stronę co często bywa to najprostsza sprawa by mieć dwuślad i podskakujący łańcuch
- dawfil
- Posty: 349
- Rejestracja: wtorek, 12 marca 2019, 07:40
- Model i rocznik moto.: xjr1300 2009
- Województwo: G-pomorskie
Re: Trzęsie, telepie kierownicą.
Kurcze to takie proste teraz jak widzę. Tłumaczyli mi ludzie żeby patrzeć się na kreski ale wiadomo jak to jest na oko , a tu przystawić można nawet linijkę i prosto się odmierzy czy jest równo !!! Taki banał.... Dużo nauki widzę przede mną
A co do tego filmiku będzie teraz długo moja lektura bo największy problem miałem z naciąganiem gubiłem się która śrubę trzeba odkręcać a która przykręcać . Gdy znajdowałem filmiki jak podciągać łańcuch były wszystkie do du..... Słabo szukałem i się poddałem
Mam jedno pytanko. Facet naciągał łańcuch mając uniesione koło. Podobny luz miałem taki sam ustawiony jak i on , ale gdy usiadłem na motocykl łańcuch się mocno naprężył i teraz mam znacznie luźniejszy. Czyli on źle ustawił naciąg?? Przecież luz powinien być 2 do 3 cm jak usiądzie się na moto prawda??
A co do tego filmiku będzie teraz długo moja lektura bo największy problem miałem z naciąganiem gubiłem się która śrubę trzeba odkręcać a która przykręcać . Gdy znajdowałem filmiki jak podciągać łańcuch były wszystkie do du..... Słabo szukałem i się poddałem
Mam jedno pytanko. Facet naciągał łańcuch mając uniesione koło. Podobny luz miałem taki sam ustawiony jak i on , ale gdy usiadłem na motocykl łańcuch się mocno naprężył i teraz mam znacznie luźniejszy. Czyli on źle ustawił naciąg?? Przecież luz powinien być 2 do 3 cm jak usiądzie się na moto prawda??
- Flanker
- Posty: 908
- Rejestracja: wtorek, 25 sierpnia 2015, 08:16
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 SP 1999
- Województwo: O-opolskie
- Lokalizacja: Luboszyce
Trzęsie, telepie kierownicą.
Nie, luz masz mieć 2-3 cm na podniesionym kole, w zasadzie to amplituda ruchu łańcucha góra-dół ma wynieść 2-3 cm. Nie ma znaczenia czy obciązasz moto czy nie, zębatki się do siebie nie zbliżają ani nie oddalają od siebie. Pewnie usiadłes na moto, koło nie było dokręcone i odjechało w tył, stąd wrażenie, że łańcuch się napiął pod Twoim ciężarem.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 6 maja 2019, 18:07 przez Flanker, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.
- dawfil
- Posty: 349
- Rejestracja: wtorek, 12 marca 2019, 07:40
- Model i rocznik moto.: xjr1300 2009
- Województwo: G-pomorskie
Re: Trzęsie, telepie kierownicą.
No to dobra rada. Zaraz ide działać
- dawfil
- Posty: 349
- Rejestracja: wtorek, 12 marca 2019, 07:40
- Model i rocznik moto.: xjr1300 2009
- Województwo: G-pomorskie
Re: Trzęsie, telepie kierownicą.
Ustawiłem prawidłowo kolo pół albo połowa z połowy po prawej stronie brakowało .
https://drive.google.com/file/d/1flnR7C ... p=drivesdk
Proszę spójrzcie na filmik . Tak naciagnalem łańcuch miara. Czy tak powinien być ?? Nie jest za ciasny ?? Bo jeżeli tak ma być to najwidoczniej popsulem sobie poprzednie lancuchy które użytkowałem. Za błędy trzeba płacić. Czytałem na naszym forum ale nie znalAzlem żadnych zdjęć itp na temat ustawiania sprężyny czy tłumien. Sprawdzałem też w instrukcji manuala ale jest po angielsku a z językiem technicznym ciężko u mnie. Jeżeli jeszcze wytrzymujecie ze mną to proszę objasnijcie mi na zdjęciach które wysyłam co jest co. Tak jak pisze Docent trzeba dokręcić do końca - czyli maksymalnie ściśnięta sprężyna a potem odkręcić 3 ząbki zgadza się ??
Tak szybko jednak tego nie zrobię bo okazało się że nie posiadam klucza do odkręcenia .
Z tyłu jest jedna śruba po obu stronach która ręką można sobie regulować . Nie wiem do czego służy ale ja trzeba wykręcić a potem także 3 ząbki dać ?? Gdy przekręcam ją słychać chrobotanie , szczeknięcie tak jakby przy każdym ruchu .
https://drive.google.com/file/d/1flnR7C ... p=drivesdk
Proszę spójrzcie na filmik . Tak naciagnalem łańcuch miara. Czy tak powinien być ?? Nie jest za ciasny ?? Bo jeżeli tak ma być to najwidoczniej popsulem sobie poprzednie lancuchy które użytkowałem. Za błędy trzeba płacić. Czytałem na naszym forum ale nie znalAzlem żadnych zdjęć itp na temat ustawiania sprężyny czy tłumien. Sprawdzałem też w instrukcji manuala ale jest po angielsku a z językiem technicznym ciężko u mnie. Jeżeli jeszcze wytrzymujecie ze mną to proszę objasnijcie mi na zdjęciach które wysyłam co jest co. Tak jak pisze Docent trzeba dokręcić do końca - czyli maksymalnie ściśnięta sprężyna a potem odkręcić 3 ząbki zgadza się ??
Tak szybko jednak tego nie zrobię bo okazało się że nie posiadam klucza do odkręcenia .
Z tyłu jest jedna śruba po obu stronach która ręką można sobie regulować . Nie wiem do czego służy ale ja trzeba wykręcić a potem także 3 ząbki dać ?? Gdy przekręcam ją słychać chrobotanie , szczeknięcie tak jakby przy każdym ruchu .
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 6 maja 2019, 19:09 przez dawfil, łącznie zmieniany 2 razy.
- docent
- Posty: 104
- Rejestracja: niedziela, 11 września 2016, 20:51
- Model i rocznik moto.: cb1300 k1300 xjr1300 gts1000
- Województwo: E-łódzkie
- Lokalizacja: Sieradz
- Kontaktowanie:
Re: Trzęsie, telepie kierownicą.
Łańcuch wygląda ok. Zaraz machnę fote i Ci napiszę co i jak
Z trzeciego zdjęcia niebieska śruba napina sprężynę. Ustaw trzy i pół może cztery widoczne paski, potem weź wkrętak płaski i tą śrubę na szczycie wkręć w prawo do końca a potem wykręć tak by wyczuć trzy może cztery takie przeskoki. Operacja zrób identycznie w obu lagach. Tylny amorek masz poniżej. Odkręć górną regulację (tłumienie dobicia) w lewo do końca i wkręć dwa ząbki. Cały zakres ma chyba 11 takich wyczuwalnych ząbków (przeskoków). Z dołem Ci nie pomogę bo ustawiłem sobie w połowie zakresu i jakoś mi pasuje. Ale regulację zaczyna się od skręcenia na maksa w prawo dolnej śruby. Cały zakres ma chyba 12 klików. Odkręcony na maksa ma największe tłumienie w pozycji początkowej. Jak odkręcisz na maksa w lewo tłumienie jest najmniejsze. Na maksa w prawo teren równy i gładki (np na tor) odkręcając w lewo na maksa zawiecha na dziury i maks komfortu. Jak wspomniałem ustawiłem na połowie ale bardziej w lewo na większy komfort
AAAAAAAA i błagam umyj maszynę
Z trzeciego zdjęcia niebieska śruba napina sprężynę. Ustaw trzy i pół może cztery widoczne paski, potem weź wkrętak płaski i tą śrubę na szczycie wkręć w prawo do końca a potem wykręć tak by wyczuć trzy może cztery takie przeskoki. Operacja zrób identycznie w obu lagach. Tylny amorek masz poniżej. Odkręć górną regulację (tłumienie dobicia) w lewo do końca i wkręć dwa ząbki. Cały zakres ma chyba 11 takich wyczuwalnych ząbków (przeskoków). Z dołem Ci nie pomogę bo ustawiłem sobie w połowie zakresu i jakoś mi pasuje. Ale regulację zaczyna się od skręcenia na maksa w prawo dolnej śruby. Cały zakres ma chyba 12 klików. Odkręcony na maksa ma największe tłumienie w pozycji początkowej. Jak odkręcisz na maksa w lewo tłumienie jest najmniejsze. Na maksa w prawo teren równy i gładki (np na tor) odkręcając w lewo na maksa zawiecha na dziury i maks komfortu. Jak wspomniałem ustawiłem na połowie ale bardziej w lewo na większy komfort
AAAAAAAA i błagam umyj maszynę
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- dawfil
- Posty: 349
- Rejestracja: wtorek, 12 marca 2019, 07:40
- Model i rocznik moto.: xjr1300 2009
- Województwo: G-pomorskie
Re: Trzęsie, telepie kierownicą.
Czyli patrząc na moją śrubę plastikowa górna to jest wiele za dużo wkręcona na to wychodzi . Patrzę na górny gwint mojego zdjęcia i Twojego . Dół ten co ręką można regulować masz w połowie zakresu zgadza się ?? I to się nazywa porządna instrukcja obsługi dla swiezaka
- docent
- Posty: 104
- Rejestracja: niedziela, 11 września 2016, 20:51
- Model i rocznik moto.: cb1300 k1300 xjr1300 gts1000
- Województwo: E-łódzkie
- Lokalizacja: Sieradz
- Kontaktowanie:
Re: Trzęsie, telepie kierownicą.
O ile przód jest łatwy do regulacji to tył zanim zaczniesz czuć zmiany trochę czasu minie. Ustaw sobie wszystko i wtedy polataj. Jak czujesz potrzebę ostrego dokazywania na równej nawierzchni zwiększ tłumienie i bardziej napnij sprężyny. Jeśli śmigasz sam turystycznie wszystko trza zmiękczyć. Dupa mniej boli a i łapy tak nie cierpią.
Re: Trzęsie, telepie kierownicą.
Ja jeszcze odnośnie łańcucha. Ktoś pisał, że zębatki się nie zbliżają jak się siada, po regulacji na podnóżce. No nie zbliżają się, bo się oddalają jak się siądzie.
Tak jak pisaliście, zostawiłem 3 cm, ale to mało, tak ok 4 zostawiłem. Siedząc na moto , palcem lewej ręki wyczuwam luz ok 2cm.
Tak jak pisaliście, zostawiłem 3 cm, ale to mało, tak ok 4 zostawiłem. Siedząc na moto , palcem lewej ręki wyczuwam luz ok 2cm.
- dawfil
- Posty: 349
- Rejestracja: wtorek, 12 marca 2019, 07:40
- Model i rocznik moto.: xjr1300 2009
- Województwo: G-pomorskie
Re: Trzęsie, telepie kierownicą.
Dokładnie . Też mi się tak zdaje i teraz po napięciu łańcucha w takim odstępie jak usiądę sam a nawet z pasażerka łańcuch się napnie . Więc już się pogubiłem w tym wszystkim
- Martinez
- Posty: 361
- Rejestracja: wtorek, 13 września 2016, 20:59
- Model i rocznik moto.: XJR1300 1999
- Województwo: N-warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: Kętrzyn
Re: Trzęsie, telepie kierownicą.
Jednak się zbliżają - zmniejsza się naciąg łańcucha - aż sobie na szybko pomierzyłem i zrobiłem szkic:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- docent
- Posty: 104
- Rejestracja: niedziela, 11 września 2016, 20:51
- Model i rocznik moto.: cb1300 k1300 xjr1300 gts1000
- Województwo: E-łódzkie
- Lokalizacja: Sieradz
- Kontaktowanie:
Re: Trzęsie, telepie kierownicą.
Też dlatego zawsze naciągam łańcuch z zadkiem kierownika na fotelu i na dwóch kołach
- dawfil
- Posty: 349
- Rejestracja: wtorek, 12 marca 2019, 07:40
- Model i rocznik moto.: xjr1300 2009
- Województwo: G-pomorskie
Re: Trzęsie, telepie kierownicą.
Jadąc do pracy po takim naciągnięciu sprawdziłem i rzeczywiście. Z dość sporego luzu po ustawieniu na stopce centralnej teraz mam z centrymetr luzu nie więcej gdy siedze. Przyjadę do domu i trza zwiększyć
2 lub 3 ząbki prawidłowo zrobiłem tak ?? Jak to możliwe że poprzednik na 3/4 zabkach jezdzil ?? Chciał mieć jak w Mercedesie ?? Przyjdzie czas na mycie albo na całą wymianę. Mam wyglądające jak nówki yss a te zdecydowałem je zużyć ile się da .
2 lub 3 ząbki prawidłowo zrobiłem tak ?? Jak to możliwe że poprzednik na 3/4 zabkach jezdzil ?? Chciał mieć jak w Mercedesie ?? Przyjdzie czas na mycie albo na całą wymianę. Mam wyglądające jak nówki yss a te zdecydowałem je zużyć ile się da .
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- docent
- Posty: 104
- Rejestracja: niedziela, 11 września 2016, 20:51
- Model i rocznik moto.: cb1300 k1300 xjr1300 gts1000
- Województwo: E-łódzkie
- Lokalizacja: Sieradz
- Kontaktowanie:
Re: Trzęsie, telepie kierownicą.
Skręcona sprężyna jest bardziej sztywna bo napięcie wstępne większe. Musisz pośmigać i zobaczyć czy Ci pasuje. Tłumienie i napięcie wstępne jest trudne do wyregulowania i wielu użytkowników raz ustawione zawiechy z kupionym motocyklem pozostawiają "bo tak ma być i już" Jak wspomniałem ogólnie im bardziej sportowa jazda tym sztywniejsze powinno być zawieszenie i bardziej tłumiące żeby koło się trzymało asfaltu. Do jazdy rekreacyjnej wszystko trzeba zmiękczyć. Polatasz trochę to zaczniesz czuć różnicę. Ja jeżdżę jak ślimak to lubię komforcik ale są zwolennicy katania i zawiechy mają sztywno poustawiane
- JAREK
- Administrator
- Posty: 5638
- Rejestracja: niedziela, 2 grudnia 2007, 13:47
- Model i rocznik moto.: XJR1300-2004
- Województwo: E-łódzkie
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
- Kontaktowanie:
Re: Trzęsie, telepie kierownicą.
Ten artykuł czytałeś? Może też coś pomoże - https://www.yamaha-xjr.pl/kat1/Regzaw.pdf
- dawfil
- Posty: 349
- Rejestracja: wtorek, 12 marca 2019, 07:40
- Model i rocznik moto.: xjr1300 2009
- Województwo: G-pomorskie
Re: Trzęsie, telepie kierownicą.
Dzięki będę jeździć i spróbuję dostosować Moto. Teraz już klucz wożę ze sobą . Dzięki Jarek z pewnością zabiorę się dziś do czytania !!!
- dawfil
- Posty: 349
- Rejestracja: wtorek, 12 marca 2019, 07:40
- Model i rocznik moto.: xjr1300 2009
- Województwo: G-pomorskie
Re: Trzęsie, telepie kierownicą.
Trzęsło kierownica bardzo mocno przy 60 km/h , problem ustąpił . Łożysko ramy było wymienione jednak nie to było przyczyną , tak samo nie zawieszenie . Okazała się opona przednia firmy Avon . Teraz mam Pirelli Angel GT I Czy jeżdżę z kufrem czy bez problemy całkowicie ustąpiły po 500 km gdy opona od nowości się dostosowała do jezdni . Tak na przyszłość gdyby ktoś szukał u siebie problemu
- farba
- Posty: 2651
- Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
- Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
- Województwo: W-mazowieckie
Re: Trzęsie, telepie kierownicą.
Wymiana opony przyniesie poprawę na krótko .
Przyczyną jest kufer
Przyczyną jest kufer
- dawfil
- Posty: 349
- Rejestracja: wtorek, 12 marca 2019, 07:40
- Model i rocznik moto.: xjr1300 2009
- Województwo: G-pomorskie
Re: Trzęsie, telepie kierownicą.
Możliwe Farba. Gdy zrobię więcej km dam znać, a z kufrem praktycznie nigdy się nie rozstaje . Póki co porownujac nowa Angel a Avon to rewelka w prowadzeniu , dużo stabilniejsza maszyna i jakby mniej drgań na kierownicy
Re: Trzęsie, telepie kierownicą.
Witam .
U mnie pomogło wymiana oleju , uszczelniaczy i opony .Konkretnie to nie wiem co ale myślę że wymiana oleju bo już parę lat nie wymieniałem
U mnie pomogło wymiana oleju , uszczelniaczy i opony .Konkretnie to nie wiem co ale myślę że wymiana oleju bo już parę lat nie wymieniałem
- farba
- Posty: 2651
- Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
- Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
- Województwo: W-mazowieckie
Re: Trzęsie, telepie kierownicą.
Ze swojego zawieszenia wywaliłem budyń po sześciu latach bez serwisu ,nic nie telepało więc to nie olej .
Opona tak ale to skutek a nie przyczyna telepania .
Opór powietrza podczas jazdy solo z kufrem powoduje zmniejszenie docisku przedniego koła do nawierzchni które to zamiast toczyć się po niej zaczyna podskakiwać ,takie"kozłowanie" wyciera oponę nierównomiernie co z kolei prowadzi do powstawania wibracji powodujących rezonans.
Opona tak ale to skutek a nie przyczyna telepania .
Opór powietrza podczas jazdy solo z kufrem powoduje zmniejszenie docisku przedniego koła do nawierzchni które to zamiast toczyć się po niej zaczyna podskakiwać ,takie"kozłowanie" wyciera oponę nierównomiernie co z kolei prowadzi do powstawania wibracji powodujących rezonans.
- Zdzislaw
- Posty: 3589
- Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
- Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
- Województwo: C-kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Janikowo
- Kontaktowanie:
Re: Trzęsie, telepie kierownicą.
Przed zrobieniem tej zimy od podstaw całego zawiasu, na nowych częściach, telepalo mi kierownica delikatnie przy 155km/h. Po złożeniu nic a nic. Co nie zmienia faktu, że opona przednia była tak wy...ana, że wężykować delikatnie przód zaczął. Teraz nówka wyważona oponka i jest ok. Jeździ się o 356% milej jak przedtem.
- Łysy
- Posty: 797
- Rejestracja: środa, 28 października 2015, 23:47
- Model i rocznik moto.: XJR1200 97'
- Województwo: L-lubelskie
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Re: Trzęsie, telepie kierownicą.
farba pisze:Ze swojego zawieszenia wywaliłem budyń po sześciu latach bez serwisu ,nic nie telepało więc to nie olej .
Opona tak ale to skutek a nie przyczyna telepania .
Opór powietrza podczas jazdy solo z kufrem powoduje zmniejszenie docisku przedniego koła do nawierzchni które to zamiast toczyć się po niej zaczyna podskakiwać ,takie"kozłowanie" wyciera oponę nierównomiernie co z kolei prowadzi do powstawania wibracji powodujących rezonans.
Z tym dociskiem przedniego koła to możesz mieć rację ale .... gdy jadę bez kufrów to też "telepie" tylko przy wyższej prędkości
Trochę pomogło zmniejszenie napięcia wstępnego tylnych sprężyn i utwardzenie przodu.
- farba
- Posty: 2651
- Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
- Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
- Województwo: W-mazowieckie
Re: Trzęsie, telepie kierownicą.
@ Łysy Guma na oponie nie narośnie jeśli już opona jest wybita
Podobnie można załatwić oponę jeżdżąc na zbyt niskim ciśnieniu ,dostanie ząbków i zacznie wprowadzać swoje wibracje.
Na wpadanie w szimę są dwa lekarstwa : amortyzator skrętu lub dociążenie przedniej osi
Podobnie można załatwić oponę jeżdżąc na zbyt niskim ciśnieniu ,dostanie ząbków i zacznie wprowadzać swoje wibracje.
Na wpadanie w szimę są dwa lekarstwa : amortyzator skrętu lub dociążenie przedniej osi
- Zdzislaw
- Posty: 3589
- Rejestracja: poniedziałek, 13 grudnia 2010, 14:39
- Model i rocznik moto.: PzKpfw.Ausf.DT-75
- Województwo: C-kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Janikowo
- Kontaktowanie:
Re: Trzęsie, telepie kierownicą.
farba pisze:... lub dociążenie przedniej osi
Albo duży i ciężki kierowca bombowca
-
- Posty: 2903
- Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2010, 09:34
- Model i rocznik moto.: RP02
- Województwo: C-kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Mordor i okolice
Re: Trzęsie, telepie kierownicą.
A gdyby dodać spojler? Byłby docisk.
- farba
- Posty: 2651
- Rejestracja: wtorek, 3 sierpnia 2010, 18:26
- Model i rocznik moto.: Żółta taryfa
- Województwo: W-mazowieckie
Re: Trzęsie, telepie kierownicą.
Ninja h2r jest cała spoilerem
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości