farba pisze:A scottoiler działa , i nie ma sterownika
Jednak proste rozwiązania są najlepsze
Dwie kulki i armatka .
Zdzislaw pisze:Czy po włączeniu silnika widać jak membrana w zbiorniczku pracuje? Czy podciśnienie powoduje jej ssanie?
Rozkręć układ na maxa, jak nie zacznie płynąć przewodem oliwa w 1-2 minety, to znaczy, ze coś z membraną w pierdolniku się zepsuło?. Ja ile razy wyjadę do zera cały układ, to po wlaniu oleju(Hipol) i rozkręceniu na maxa, w 1-2 minuty widać, jak już oliwka leci sobie pomału na dół, do dyszy.
Edit: albo przypchało Ci duala w cholere. Odepnij go od wężyka zapodawacza i zobacz wtedy co się będzie działo.
Flanker pisze:Jest tak, odpalenie motonga powoduje pracę membramy w olejorzu. Po rozgrzaniu silnika na wolnych obrotach olej kapie tak:
1. Pozycja 9 na olejorzu - kropla co 40 sekund,
2. Pozycja 6 na olejorzu - kropla co 2 minuty.
Olej spada dokładnie między ogniwa łancucha, przynajmniej tyle widać od zewnętrznej strony, jak jest od wewnątrz nie udało mi się zobaczyć.
Czy tak jest ok, czy jednak trzeba zdjąć dual injector i przeczyścić/przedmuchać?
farba pisze:Jak nie chlapie do okoła a łańcuch jest tłusty to jest optymalnie, analogicznie jak chlapie - za dużo ,jak suchy za mało
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość