...kiedyś (kilkanaście lat temu) byłem głupcem i potrafiłem jeździć nakedem blisko 200 i powyżej... dzisiaj takie prędkości osiągane na tego typu motocyklu są dla mnie....no powiedzmy zbyt ryzykowne...
...a tak z innej beczki: wciąż nie mogę znaleźć informacji jakie przebiegi międzyremontowe robi silnik XJR...
Mówili o FJ że jak szanowany to 100 k km powinien śmiało wyśmigać a nawet 200 k Potem ewentualnie panewki cylindry pierścienie i uszczelniacze zaworowe bo co innego mogłoby się zużyć. Chociaż osobiście uważam ze nic oprócz pierścieni i uszczelniaczy zaworowych nie powinno się skończyć. O ile pilnuje sie wymian oleju i nie kręci na maxa i nie pałuje zimnego silnika.
czy nie ma czegoś fajnego co by sie przydało. natomiast dziekuje za namiar do Wrześni, zaraz to sprawdze co i jak.