Oddławienie
- Tomson
- Posty: 2075
- Rejestracja: piątek, 9 kwietnia 2010, 20:41
- Model i rocznik moto.: Yamaha xjr 1300 turbo
- Województwo: W-mazowieckie
- Lokalizacja: Żyrardów
Niestety panowie nigdy części nie będą tanie bo polityka firm motoryzacyjnych polega na tym, że zarabia się nie na sprzedaży pojazdów, bo zauważcie, że często stosują ceny dampingowe, tylko zarabiają na serwisie i częściach zamiennych. Przepraszam, ale nie pamiętam kto, ale ktoś napisał, że gdyby złożyć moto (gsx-a) z nowych części serwisowych to koszowałby sześć cyfr. I to jest prawda, bowiem złożenie pojazdu z nowych części to kwota około 4 X nowy pojazd z salonu bez względu na markę.
Polityka polityką, ale ja na koszty serwisu nie narzekam bo mam xjr-ę, wydatki symboliczne porównywalne z "Deng Xiao Pingiem" czy coś tam, co okupuje także mój garaż. Kosztował grosze ale psuje się że hej... Natomiast Yamha , nie, więc mało mnie interesuje ile kosztują graty bo te co potrzeba są tanie ale co incydentalnie szlag trafia to od czasu do czasu musi zaboleć, jak ząb. Dlatego mam xjr nie ducata czy harleya lun MotoBuzi, to piękne zabawki ale ch... jak drut...
odblokywanie silnika
Witam jestem nowy ale mam do was pytanie nie dwano kupiłem sobie xjr i ganiam z bardzo mocnymi sprzetami i usłyszałem ze jest jakas kostka w motorze dzieki ktorej mozna odblokowac silnik na 130 km czy ktos wie o co chodzi? Dziekuje za pomoc aha poszukuje sportowego wydechu ( podwojny)
- jacekxjr78
- Posty: 598
- Rejestracja: wtorek, 2 czerwca 2009, 07:31
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2005
- Województwo: K-małopolskie
- Lokalizacja: Paryz / krakow
na ja mu powiedziałem i jeździłem taką xjr-ą nie stwierdzając żadnych widocznych przeróbek moc się czuło (większa niż normalna) no i w papierach miała 130 kucy a sprzedający twierdził że gdzieś na dole przy silniku jest jakaś "kostka" i to żaden problem ją od dławic . . leon powinieneś zrobić posta z przywitaniem taki tu mamy zwyczaj
- piontek
- Posty: 3870
- Rejestracja: środa, 9 kwietnia 2008, 18:51
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2002
- Województwo: B-podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Mi dziś poszło 850 km to i 130 też pójdzie. To z Hajnówki do Białegostoku i z powrotem.
Jeśli masz uwagę do mnie, a nie do treści związanych z wątkiem - wpisz ją w "Uwagi do Piontka". Czyli tu:
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
http://yamahaxjrclub.pl/viewtopic.php?t=2487
Sporo naczytałem się o przeróżnych modach, sam trochę dłubałem, ale pierwszy raz słyszę o takiej "kostce". Modów jest sporo, ale żaden z nich nie dodaje mocy na poziomie + 22 koni. Fakt, jeśli zastosujesz wszystkie znane modyfikacje (airbox, filtr, advancer, króćce ssące, kompletny wydech z kolektorem + dynojety) można przekroczyć granicę 130 kucy i takich maszyn jeździ dość sporo na Zachodzie. Warto też dodać, że przy takiej mocy musisz od razu wziąć się za modyfikację sprzęgła, bo seria nie daje już rady. Tutaj z kolei są dwie popularne drogi: docisk Barnetta lub dodanie jeszcze jednej sprężyny.
- jacekxjr78
- Posty: 598
- Rejestracja: wtorek, 2 czerwca 2009, 07:31
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2005
- Województwo: K-małopolskie
- Lokalizacja: Paryz / krakow
Wróć do „Układ napędowy szeroko pojęty - silnik, sprzęgło, skrzynia.”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości