Świece zapłonowe
-
- Posty: 8
- Rejestracja: wtorek, 23 marca 2010, 12:55
- Model i rocznik moto.: XJR 1300 2004
- Województwo: Z-zachodniopomorskie
- Lokalizacja: HH
Witam,
wszystkim Forumowiczom życzę szczęśliwego nowego roku!
Dwa sezony przejeździłem na świecach irydowych (DPR8EIX-9).
Mogę tylko je polecić. Motor odpala dużo żwawiej, lepiej reaguje na gaz i wyczuwalnie równiej pracuje na wolnych obrotach. W spalaniu nie widzę żadnej różnicy. Moim zdaniem, był to udany zakup.
Pozdrawiam
wszystkim Forumowiczom życzę szczęśliwego nowego roku!
Dwa sezony przejeździłem na świecach irydowych (DPR8EIX-9).
Mogę tylko je polecić. Motor odpala dużo żwawiej, lepiej reaguje na gaz i wyczuwalnie równiej pracuje na wolnych obrotach. W spalaniu nie widzę żadnej różnicy. Moim zdaniem, był to udany zakup.
Pozdrawiam
"Gdyby nasze społeczeństwo miało pojęcie, jak działa nasz system finansowy, mielibyśmy wielką rewolucję.. i to już jutro rano".
H. Ford 1863-1947
H. Ford 1863-1947
-
- Posty: 2903
- Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2010, 09:34
- Model i rocznik moto.: RP02
- Województwo: C-kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Mordor i okolice
Wadi, jaja se robisz? 49 zł /szt + przesyłka 14,50
http://allegro.pl/swiece-irydowe-swieca ... 26988.html
http://allegro.pl/swiece-irydowe-swieca ... 26988.html
przebarwi ci sie kolektor/y od tego jak bys mial mniejsze dysze w gazniku , jednym slowem jezeli by mieszanka za uboga byla , w starszych XJR masz kolanka 2 sciankowe co ma zapobiegac przy normalnym uzytkowaniu przebarwien , oczywiscie jak sie tuning stosuje to nawet te 2 scianki tej wysokiej temperatury niepowstrzymaja i wyjdzie przebarwienie , te swiece mozesz stosowac , choc moim zdaniem to taki chwyt i reklama , normalne standardowe swiece które fabryka poleca sa ok. Nowsze XJR maja kolanka z nierdzewki i 1 warstwowe tam jest normalne ze sie moze przebarwic Swieca musi utrzymac swoja wartosc cieploty nawet jak jest specjana tak ze mozesz je stosowac i silnik przez to niepowinien byc cieplejszy.
- ivo
- Posty: 436
- Rejestracja: niedziela, 23 maja 2010, 12:02
- Model i rocznik moto.: GSX 1400
- Województwo: D-dolnośląskie
- Lokalizacja: Lubań
Świece irydowe nie tyle mają polepszyć dynamikę silnika,co utrzymywać swoje parametry przez dłuższy okres eksploatacji w porównaniu z konwencjonalnymi świecami.Po prostu więcej wydajesz na zakup,ale rzadziej wymieniasz.Moim zdaniem to dobra inwestycja.Drugą sprawą jaką zauważyłem podczas eksploatacji takich świec jest to, że szybciej osiągają temperaturę samoczyszczenia i ciężej jest je zalać.
J....ć stare baby
ma podwójne / dwu sciankowe kolanka, nita xjr z 99 roku co moglem wyczytac w obrazku profilowym swiece specjalne irydium z tego co ja moglem zaobserwowac w sporcie motocross czy enduro w silnikach 2 suwa , musza miec wysokie obroty te silniki dla takiego kogos kto jest slabszy lub poczatkujacego na torze poleca sie normalne NGK B 8 ES czy tam inne, bo niskie obroty w 2 suwie te swiece wykanczaja, dla kogos kto full power jezdzi sa ok ale w przypadku XJR czy tam innego 4 suwa to jest ok tak jak ivo napisal.
moja lala jest z 99 roku,nie wiem czy są dwie ściany czy jedna,wydaje mi się że są z kwasówki nie ma tam żadnego chromu..zdaję się na opinie innych czyli że są podwójne
[Dzisiaj 12:06] wegiel: więc zaprzeczasz sam sobie. skoro osiągi wystarczają to co, chcesz być mądrzejszy niż konstruktorzy yamahy wkładając coś innego niż zaleca producent?
jeśli chodzi o świece irydowe to wkładam je tylko dlatego że silnior ma ładniejszą pracę równiejszą,minimalne pewnie nie zauważalnie lepsze przyśpieszenie i mniejsze zużycie paliwa oraz co piszą koledzy z samoczyszczeniem itd.A jeśli chodzi o zębatkę mniejszą to tak tylko wyskoczyłem chociaż osobiście uważam że ten silnior poradziłby sobie z mniejszą zębatką o jeden ząbek
i jeszcze jedna sprawa te świeczki są dedykowane do mojej więc...
[Dzisiaj 12:06] wegiel: więc zaprzeczasz sam sobie. skoro osiągi wystarczają to co, chcesz być mądrzejszy niż konstruktorzy yamahy wkładając coś innego niż zaleca producent?
jeśli chodzi o świece irydowe to wkładam je tylko dlatego że silnior ma ładniejszą pracę równiejszą,minimalne pewnie nie zauważalnie lepsze przyśpieszenie i mniejsze zużycie paliwa oraz co piszą koledzy z samoczyszczeniem itd.A jeśli chodzi o zębatkę mniejszą to tak tylko wyskoczyłem chociaż osobiście uważam że ten silnior poradziłby sobie z mniejszą zębatką o jeden ząbek
i jeszcze jedna sprawa te świeczki są dedykowane do mojej więc...
Wróć do „Układ napędowy szeroko pojęty - silnik, sprzęgło, skrzynia.”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości